MELLO ÄR IGÅNG! Jag är inte den fantasten ...

img_5697 (MMS)

MELLO ÄR IGÅNG! Jag är inte den fantasten jag en gång var, men jag erkänner att jag gillar det! En folkfest är vad det är! Eller töntfest men ändå. Än så länge tycker jag såhär: Ana Gina är skitbra! You go girl liksom, 20 bast och hur ball som helst! Sean Banan är typ så jävla enerverande. Därför. Gör det ont att erkänna att jag blev lite medryckt. The Moniker har alltid kaftan. Vet någon varför? Marie Serneholt sjunger så fruktansvärt illa men FETT MED CRED ska hon ha för den glittriga kroppsstrumpan, det var modigt... Dead by april, VAD gjorde de på melloscenen?! Ja. Det är nog allt jag tycker såhär långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0