MINGELPANIK




Januari levererar så jävla fett! Det trodde man ju inte! Igår var det Lp-fest hos Philip sen fick jag med mig ligan till Möllan, hör och häpna! Vi var nyfikna på Grand så Grand blev det. Det var KÖ. Till en bar. Kom igen. Jag vet inte. Blev lite less där i regnet, men heter man Frukt-Philip får man visst gå före i alla köer till ställen där ens frukt serveras på faten. Väl inne i värmen blev vi alla lite panikslagna när vi märkte att det inte spelades någon musik.. Mycket udda. Alla tittade nervöst på varandra och insåg att vi faktiskt skulle behöva SAMTALA OCH MINGLA MED VARANN. Men så tog vi tjuren vid hornen och went with the flow liksom. Helt fantastiskt. Grand blir det många fler gånger vill jag lova, att prata är underskattat som fan. Och eftersom KB ligger precis runt hörnet hade vi typ inget annat val än att följa strömmen in till Malmös slabbigaste dansgolv. Det var kul. Kb är alltid kul, opretto! MMMMMMMMMMMMMMMMMMmm.

Nu säger jag hejdå, Johan måste ha tillbaka sin dator för annars har hans anställde Avlan/Aklan/Aval (Citat Johan själv..) inte något att arbeta vid imorgon. Hejdå lilla dator. Tack för den här tiden, du var typ 100 gånger mer funktionell än vad min egen någonsin varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0