NOIZE!

Gjorde Babel med min bättre partyhälft igår. DET VAR KUL! NOIZE ÄR KUL! ALLTID! Vi hittade en liten maskot, Gunnar. Skymtas på bilden med Emma. Ni ser hur villig han var att vara vår maskot. Gunnar alltså, gulligulligullponkis. Hehe. Sen kämpade vi tappert för att fortsätta dancebonanzan på KB. Vi knackade på dörren i en kvart, men vaktpuckot innanför bara skakade medlidsamt på huvudet. VAFAN, det var en halvtimmes dyrbar danstid kvar till stängning?! Hatar att gå hem när jag inte dansat klart. Köpte hamburgare med Emma och Micke. Glömde min i micron tills dressingen i den kokade. Blä. Drack några glas vin och tänke att vadfan nu spårar jag ur igen. Skulle ju inte! Men tog igen det med grupparbetessession i fem timmar idag, den här b-uppsatsen är nog inte ett oöverstigligt berg ändå. Jag är glad. Jättelycklig just nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0