Traumatiserande start på dagen. Just avnju...

Traumatiserande start på dagen. Just avnjutit ett litet tandläkarbesök, och det är verkligen så att min tandläkarskräck som förut varit obefintlig bara tilltar. Nej. jag gillar helt enkelt inte när någon försöker gräva ut min hjärna ur min mun. Men om jag får skryta lite så har jag typ universums bästa tänder, tandläkare älskar mig, i 22 år har de bara sagt: oj så fint det var här då. Så duttar de på lite bananflourgegga och så får jag gå, så jag ska nog inte klaga. Fint det var med en dag i Ängelholm faktiskt, trot eller ej! Jag åt köttbullar med morfin-Bibbi, fick med mig 100 stycken i en påse. Gick till frisören och hängde upp köttbullspåsen på en krok. Fick se frisörens hund dra ner påsen och ha köttbullskalas på golvet. Anklagar inte honom, herregud, vem släpar runt 100 köttbullar på stan, hela salongen stank köttbulle. Sen firade jag min praktikplats med min favorititalienare och massa tapas och vin. Bara Tapas som förut bara bjudit på bitchig personal och microvärmd mat hade steppat upp gejmet. Sjukt bra var det faktiskt. Nu ska jag till skolan, pepppppp! (på riktigt alltså!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0