sista dansen


MAAAAAAAAH alla mina gamla youtube-klipp är raderade upptäckte jag nu?!! Okej att de var typ 5 år gamla, men det där är väl inte okej?! Eller är det bara jag som är vilse på webben igen och inte hittar? ÅH, hade en fin film på Tott när han svor åt mig minns jag. Det var tider. När Tott var liten och snäll alltså. Och visste vem jag var. Typ iallafall.

Jahaja här dansar jag iallafall. Det är snart slut på det. Dansa på lördagsnätterna alltså. Var nyss på ett intag där säljaren berättade om hur han varit på söndagsvisningar där han hade sett mäklaren på nattklubb kvällen innan, OCH HAN HADE BLIVIT SÅÅÅÅÅ LACK OM DET VAR HANS LÄGENHET SOM VISADES AV EN WHISKEYSTINKANDE HALVSOVANDE MÄKLARE. Jahapp. Kände mig fett träffad. Skulle inte förvåna mig ett dugg om vi setts på visning.

HEHE.

Nu ska jag dricka whiskey förresten! Fira röd dag imorgon liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0