HOUSEWARMING<3


Igår blev det lite spontan housewarming hos Caesar/Sollevi-residence! Viktigt att understryka att detta inte var den officiella inflyttningsfesten. DEN kommer bli crejzy. Igår var vi ju bara 20 pers liksom, herregud. Lilla sällskapet bara. Emma matade oss, sin vana trogen, med alldeles för mkt sötslisk. En jävla feeder är vad hon är. Ni kanske är trötta på alla mina kaloribilder?! JA, OCH JAG ÄR TRÖTT PÅ TJOCKÅNGEST. Sluta Emma. Det är faktiskt inte kul med kakor längre. 


När alla pretty couples lullade hem stannade vi hos värdparet och drog igång ett parti fia med knuff. Eller ja. Svamp. Det var kul!! Jag kom jättesist för alla lyckades knuffa ut min längsta svamp precis HELA TIDEN. Men när vi fortfarande 04.00 var helt fia-speedade så kände jag nånstans att det är en dag imorgon också. Så jag gick hem och drömde min one and only återkommande dröm. *TRUMVIRVEL* (nån som minns....?????) - ATT JAG DRUNKNAR I EN OFFENTLIG TOALETT!!!!! Jag har inte drömt den på år, började hoppas att jag blivit frisk i huvudet. Men alltså inte. Den här gången var jag på Cypern av alla fuckin ställen. Det var en VIDRIG hotelltoalett och jag jag envisades med att hänga där hela tiden. Så fort jag kom ut med livet i behåll, gick jag in igen och halkade rundor i all skit och höll på att drunkna IGEN. Langa vidare den till en drömtydare hörreni.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0