LOREENS STÖRSTA FAN.


Har precis researchat inför mellofinalen på lördag!!! Jag såg bara första deltävlingen, när Loreen var med, så jag har gått miste om en massa skitmusik. Men nu vet jag vad finalen innehåller. Och jag har faktiskt bara en sak att säga. ÅT HELVETE MED PRECIS ALLIHOPA UTOM LOREEN. Det borde inte ens vara en tävling, Christer Björkman borde blåsa av skiten och skicka Loreen direkt till Azer......(landet ingen kan stava till). I vanliga fall brukar jag inte bry mig så mycket om vem som vinner, av den enkla anledningen att allt är mer eller mindre KATASTROF. Men så kommer vackra underbara fantastiska LYSANDE Loreen och bara.. levererar. Det är så jävla mycket kvalitet det här! Mer kvalitet än såhär kan det inte bli i Mello. Så, om svenska folket inte inser det här på lördag kommer jag bli förbannd på riktigt. Alltså riktigt bitter. SKÄMMAS helhjärtat över att vara svensk om vi skickar någon av de andra rötäggen till Eurovision. Är lite chockad över mitt engagemang här, men SÅ bra tycker jag Loreen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0