8 noteringar från min tisdag

Åh vad trist, jag lämande tillbaka mina fina balskor idag. Det var tvunget, de hade mycket väl kunnat sabba min kväll. Jag ska ju för fan dansa vals ju! Alex mamma ordnar valskurs!

Jag har varit på husvisning idag! Det var världens gulligaste lilleputtstuga. Jag ville bo där alltså! 2 katter ingick, bara det liksom!

Jag har insett fakta. Jag måste sy på band på min studentklänning som för tillfället är en tubklänning. Jag vill vill vill inte, men det är ett måste. Eftersom jag för tillfället tappar den om jag så mycket som drar in lite luft. Och andas vill man ju helst göra på sin student.

Jag har världens snyggaste klänning från Kookai, och ja, här borde jag publicera bild. Men believe me! Småblommigt fodral med volanger och saker. Ett problem - den är knälång. Köpt sent nittiotal eller något sånt. På grund av det där knälånga har jag aldrig använt den, så nu till sommaren måste jag göra slag i saken och sy upp den till världens läckraste little flowerly dress, eller någt? Om jag gör det. NÄR jag gör det, får ni se bild.

Imorgon vill jag shoppa. På Gina Tricot. Åh vad ledsen jag blir om de inte fått in den svarta lilla spetskorsettklänningssaken (nytt ord tror jag?) plus den här kavajen. Risken är dock att inget sitter snyggt. Jag och Ginas kläder hamnar ofta i dispyter angående kurvor och så där. I DONT HAVE THEM.

Jag såg strumbbyxor med ett vitt och ett svart ben från American Apparel i Sofis mode idag. JAG DÖR SÅ SNYGGT. De finns dock inte på nelly.se och oinsatt som jag är vet jag inte where else jag kan få tag på dem. Vet du?

Jag och Rosanna delade på en banverket med bearnaisesås på teatern idag. Vi dukade upp ett ett litet bord och hade romantisk middag, med 10 hungriga klasskamrater som publik. Det var fint. OCH SÅ JÄVLA GOTT.

Imorgon är det valborg kom jag på. Har jag någonsin haft ett bra valborg? Nej. Har jag alltid frusit häcken av mig på valborg? Ja. Har jag bara haft tragiska valborgfyllor sen jag bekantade mig med alkohol? Ja. Precis, alltså drar jag nog bara hem till Malin och grillar och spelar sällskapsspel. Shit vad jag ska ha mycket varma kläder på mig. Shit ja.

Kommentarer
Postat av: Tu

du kanske måste ta dig till sthlm och köpa tightsen i själva butiken om du inte vill beställa från americanapparel.net.

2008-05-01 @ 17:48:24
URL: http://mizuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0