High heels

image56
Det är mindre än en månad kvar till balen nu, och jag kände att nu var det fan dags att ta tag i skoproblemet. Gick in på Skorönne som hade 10% rabatt, och kollade. Fick tag i ett par sandaler med ganska låg klack. Men de var såååå fula. Sånt där foliefärgat silver och typ 6 korsade resårremmar över foten. BLÄ. Så mycket "skabbig-brud-1996", om ni fattar? Så jag kollade mig desperat omkring, och fick ögonen på de här. De är i perfekt färg, och jag gillar dem verkligen, kommer säkert att använda dem mer än på balen. 300 spänn, bra pris liksom. Problemet är klacken, hög och smal. Vet inte om jag fixar typ 12 timmar i det, kan bli knivigt. Har åtta dagars öppet köp så jag tänker fundera på saken. Vad säger ni? Någon som har en dålig erfarenhet av höga klackar på balen?

Kommentarer
Postat av: jenny

nice shoes

2008-04-25 @ 15:09:23
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0