Klädbytarfika

Puh, mina ögonlock håller på att ramla ner här alltså... Men jag arbetade mig halva vägen till New York igår, nästan, och det känns sjukt najs. Att jobba på bröllop var dessutom riktigt gemytligt...

Hur som helst, idag ställde jag till med ett kalas, jag gillade verkligen idén. Men den sålde inte riktigt om man säger så. Vi var 5. 15 fick inbjudan. Det är tio fina undanflykter det där, eller ingen alls. MAN OSAR VÄL FÖR FAN OM MAN FÅR EN INBJUDAN TILL ETT KALAS?! äsch... Det är väl något med att vara bakis och inte orka röra sig ur sängen en söndag? Jag, Ullis, Linnea, Malin och Rosie hade iallafall en riktigt mysig eftermiddag, med alldeles för mycket kakor och en del businessmaking! Jag fick iallafall 5 pers att förstå vilken vinnande idé det här med klädbytarparty är, we'll do it again, och då får fanimej fler ta sitt pick och pack och hänga på, allright?

Kommentarer
Postat av: sofia

jag lovar att kma nästa gång! känner fortfarande dåligt samvete

2008-04-27 @ 21:10:26
Postat av: linnea

jag är fortfarande mätt, men nöjd :D haha

2008-04-27 @ 21:53:14
URL: http://bennea.blogg.se
Postat av: kisse

kommer nästa gång,, hörde att det ryktades om mkt kläder i min storlek.. men jag var rikitg risig i söndags,, ingen lust att smitta alla andra

2008-04-28 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0