Aldrig mer alkohol?

Jisses, Kisse och jag gick ut hårt som aldrig förr igår. Det var liksom planen från början (Enligt säkra källor så skulle Torstens nämligen ha inofficiell bartömning, och så blev det...), så det var okej. Tills hela Torstens började snurra och jag ville kräkas. Jag kräker aldrig. I dont do kräk liksom. Nu blev det inte så igår heller, men det var sjukt nära. Då drack jag inte mer. Jo, jag köpte en öl på Morris, drack tre klunkar, sen gav jag den till Maria. Orka vara full som en kastrull. Eller, det var jag ju redan. Och som grädde på moset springer jag in i den jag allra minst vill träffa när jag inte kan stå på benen. Fan. Fast jag tror jag kom undan hyffsat. Kvällen avlutades med en burgare på Lindéns med Kisse och Frida som tack och lov var lika redlösa som jag själv. Min andra burgare för kvällen förresten. Någon som sa något om att byta matvanor? Äh, det var en bra kväll! Träffade en massa folk som är kul och jag var nöjd och sådär. Men fan, nu minns jag varför jag 1000 gånger bestämt mig för att aldrig igen dricka mig redlös. Uh.

Kommentarer
Postat av: linnea

haha tänker alltid likadant sj när jag vaknar dagen efter.... aldrig emr alkohol och sen e man på det igen max en vecka senare! :P haha

2008-08-30 @ 14:08:45
Postat av: kisse

ja,, igår var det ingen rolig morgon..

2008-08-31 @ 12:49:02
Postat av: jillian

ängelholms nya radarpar!! JAAA! ;)

2008-08-31 @ 21:59:10
URL: http://nimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0