Good friday


Jag började denna dag med att sätta i mig en halv påse ostbågar till frukost. Ostbågar är det mest underskattade snackset som finns. Jag ser mig själv utveckla ett beroende...

Sedan googlade jag lite om bålgetingar och lärde mig att de är fridlysta och inte alls så argsinta som vanliga getingar. Då blev jag nedstämd en stund, eftersom jag, Gustav och Carro igår kallblodigt MÖRDADE en bålgeting (i och för sig i tron att den ville mörda oss kallblodigt) först med en skurmopp och sedan med ugnsrengöring. 

Denna dag har också gått åt lite NYC-planer. Om 2 veckor är jag där! Så jag åkte till Väla för att växla pengar. En grej att bocka av på listan liksom. Jag hade mina brillor på mig (för första gången in public utan en promillehalt över typ 1 i kroppen). Dumt beslut, för jag råkade visst prova skjortan ovan inne på Indiska. Och ärligt, hur snygg är den inte tillsammans med mina brillor?! Jag som inte skulle köpa något nytt alls innan NY...

Well well... Helsingborg ikväll en runda. Hej!

Kommentarer
Postat av: jillian

du ser ju ut att vara helt redo för NYC!

2008-08-24 @ 18:43:51
URL: http://nimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0