DEN SOM INTE TAR BORT LUDDET SKA DÖ

David Batra är ju inte så himla kul egentligen. Men han har skrivit en rolig bok! Som jag nog skrivit om här förut? En samling av en massa på ett eller annat vis, lustiga tidningsinsändare. Nu har han skrivit en till! En samling arga lappar som han hittat på anslagstavlor, i trapphus, tvättstugor o.s.v. Bara titeln säger mig att jag kommer älska den. Jag älskar folk som skriver lappar, det är ju ett himla fint sätt att kommunicera. Jag ska bli flitigare med lappskrivandet, men jag slår ett slag för glada lappar. Med fina hälsningar på och inte utskällningar. Men slipper jag att få de arga lapparna i min egen brevlåda så läser jag dem gärna. Därför - Jag måste ha den här boken i julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0