Drömland

Jag har börjat drömma så sjuka saker. Natt 1: Freddie Mercury håller konsert vid rönne å. Jag springer och springer och springer, men jag hinner inte fram i tid till living on my own. Bara Ullis kan förstå vilken disaster det är... Natt 2: Jag blir våldtagen i en skåpbil. Av The strokes. Sen får jag och Josse följa med dem på poolparty. Jättenöjda. Natt 3: Jag bondar med en Ängelholmskille som jag inte känner alls, och inte har någon medveten önskan om att lära känna. Han har diabetes och är döv och han vill att jag ska ge honom hans diabetessprutor och prata i en tratt i hans öra så att han ska höra.

Något säger mig att drömboken inte kan hjälpa mig på traven med denna drömtydningen...


Kommentarer
Postat av: Josse

Fan va shyrre, fast jag hade hellre fått ett skjut.

2008-12-22 @ 21:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0