It's a shame.

Nu blir Josse kanske ledsen, för hennes kärlek till The Killers är större än hennes OCH min kärlek till ost, TILSAMMANS. Vi snackar skalor som inte ens finns alltså. Eh. Men jo såhär: Vad hände med dem? The Killers, alltså.

Jag har alltid tyckt att de, tillsammans med ett fåtal andra musiker kunnat konsten att verkligen få en att känna. Det är inte bara bra, svängigt liksom, utan verkligen så fantastiskt bra att det svartnar framför ögonen och du får visioner om allt du vill, och tänker förändra. Kraft och inspiration.

Jag kan ingenting om musikbranchen så jag vet inte om The Killers själva accepterat att de ska spelas på jävla Rix fm, men en sak är säker: Human som går varmt på just denna kanal smälter in hur bra som helst i all annan geggamoja. Den är ingenting, bara totalt platt och ointressant. Jag blir ledsen. Ni måste förstå vad jag pratar om? Plocka fram Under the gun. Mr. Brightside, Jenny, All these things that I've done, On Top och Indie rockn'roll så MÅSTE ni förstå vad jag menar. Det är ljusårs ljusårs nivåskillnad. Men det kanske bara är jag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, statement Anna! Jag var störtförälskad i detta band, till och med före alla andra.. För första gången i mitt liv visste jag vad jag skulle svara när någon frågade mig vilket mitt favoritband var! Men ack... Det är platt nuförtiden.

2008-12-11 @ 23:10:26
URL: http://ltothe8.blogg.se/
Postat av: Josse

"Jag visste inte vem jag var innan jag lyssnade på detta albumet" Hahahaa. Har också lessnat på Human på radion men det kan jag lova att någon mer låt från deras nya album INTE kmr dyka upp i ngn komersiell blaskkanal i framtiden. Ost är gott !

2008-12-12 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0