Superstar och en anekdot om mitt underliga förhållande till tuttar

Förresten! På nyår är det Rollergirl som gäller. JAG BLIR GALET PEPP NÄR JAG HÖR DEN HÄR LÅTEN! Och ser videon. Rollergirl is a hot piece of aaaaass. Tror den är från 2000. Då var jag elva. Jag undrar lite över med vilka ögon jag såg på den här videon då... Minns att jag var TOTALT förälskad i den. Besatt. Ungefär som när jag fick systrarna Graafs skiva och mest tittade på skivfodralet istället för att lyssna på musiken. Jag minns att jag till och med vände på konvolutet eftersom deras tuttar inte syntes på den riktiga framsidan. Så - jag vände baksidan fram, där stod de nämligen och åmade sig framför en swimingpool. Sen skrev jag GRAAF med min silverpenna, så att man ändå skulle förstå att det var systrarna Graafs skiva. Det gjorde jag. Tuttar alltså. Jag känner lite såhär: Det är snyggt på andra, men jag skulle inte vilja ha dem. Förstår ni? Nej. Jag trodde inte det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0