Fett nära

Om 13 timmar sticker jag härifrån. So long, bara. Jag kommer klara mig utmärkt utan ALLT som är Sverige. Just nu känns det som att jag lika gärna skulle kunna åka och vara gone. Forever!

Nåja. Jag har två håriga katter, och dem kan givetvis inte husera här ensamma när vi inte är här. Så jag ägnade ett par timmar nu ikväll åt att installera dem på ett kattpensionat. Det var det det konstigaste jag gjort på länge. Den ena katten lät som en utomjording när jag stoppade ner henne i transportkorgen. Sedan fortsatte hon att låta så tills vi kom fram. Det var.. underligt. Britt hette pensionatsdamen, och hon visste vad hon hade att göra med. Här är 5 meningar signerade henne:

1. Ja, för tillfället har vi inga fönsterrum lediga, men på torsdag ska vi se till att era katter också får ett fönsterrum.
2. Nej men hej Smilla! Har du sovtid nu?
3. Hur stavar du till Puzzla? Två Z eller två S?
4. Nämen Jisses! Fritiof har visst namnsdag idag! Då ska jag genast gå in och se om vi inte har lite sardiner till namnsdagsbarnet!
5. Varje förmiddag så får ivåra gäster pälsmassage.

Kommentarer
Postat av: kisse

ha det underbart i thailand,, fett avundsjuk

2008-02-21 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0