Ge mig en båt


Det är verkligen guld värt att komma bort en stund, om så bara för tre dagar!
Det har varit great! Sofie och jag planerar redan för Stockholm till julen, hennes
pappa har en jobblägenhet mitt i smeten, en femma! Och det har han inte kläckt
ur sig innan...?! Man hyr en vecka för typ 1000 spänn. Halleluja.

Vi kom precis hem, och nu sitter jag och svullar godis här framför datorn. På motor-
vägen i höjd med Nyköping kan det ha varit, så fanns det en fet bro över vägen, och
den feta bron var en stor godisaffär! Helt crazy. De hade 600 sorter! Det fanns ALLT.
Det var paradiset.

När vi kommit hem hoppade jag i poolen (29 jävla grader!) och det tog nog fem minuter
innan jag insåg att jag delade vatten med en död padda! Jag skrek som en idiot, sen kom
pappa och fiskade upp den med hoven. Den var enorm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0