Idag har jag...

  • Hittat Gynnings blogg. Jeez, hon är rolig den kvinnan. Besök!
  • Tagit en "dagens outfit"-bild för första gången på mycket länge, och insett att det från början är en skitbra idé, och det är ju hur kul som helst att dokumentera och arkivera sin stil på detta vis. MEN. Det finns en alldeles för lång och löjlig historia bakom "dagens outfit". Det känns helt enkelt fel. Fan. Alltså kommer det inte hända igen. På länge.

  • Stått i parken klockan 19.00 och känt mig dum. I GOT STOOD UP. Det kändes ungefär som den gången jag ramlade ur bilen utanför Morris. Inte ett dugg kul, men fan, nån gång ska det också upplevas. Lika bra att få det överstökat liksom.

  • Sett sista avsnittet av SATC (Jag grät bara när Samantha sa till Smith att ingen man någonsin betytt så mycket för henne).

  • Sorterat mina dumpade kläder. Den 27 juli är det loppis här i v-slätt. Kan ni inte komma hit och köpa mitt gamla skrot nästan gratis, så jag blir av med det?

  • Gråtit när jag såg en häst i en hage som såg så skruttig ut att jag trodde han var död tills han lyfte på ena ögonlocket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0