Jag hjärta dricks

Jag handlade lite för mina drickspengar igår. Jag älskar dricks. Jag har levt på dricks sedan förra lönen, så den ligger helt orörd förutom en oförutsedd utgift på 578 kronor. (P-piller kostar numera pengar visst... Från noll till femhundrasjuttioåtta över en natt. Sjukt oschysst.) Hur som helst:

Jag har snöat in på rosetter. Är det två år för sent?

Stickad tröja med lååånga ärmar. Mjuk och skön. På rea dessutom, jag gillart.

En lapptäckes-tunika, också på rea!

Förresten, Malin! Medan jag var i färd med shoppandet gjorde jag en ny white-trash-iakttagelse (väldigt vad jag har öpnnat ögon och öron nu då...) Är inte detta white-trash så har jag fattat helt fel: En ettårig unge med små små guldringar i öronen.

Ikväll ska jag och Josse äta pizza. För mina drickspengar så klart.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har hajat grejen;)

2008-07-17 @ 17:34:04
Postat av: Anonym

var har du köpt den randiga tröjan?

:)

2008-07-17 @ 19:48:09
Postat av: Anonym

var har du köpt den randiga tröjan?

:)

2008-07-17 @ 19:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0