Wesc-fynd

Jag har köpt mig en t-shirt idag minsann. Jag gillar trycket!

Nu är det ny vecka och jag känner mig lite ur skorna. 3 dagar i sträck på jobbet var på gränsen till vad jag klarade. Det värsta är att jag måste stå ut i en dryg månad till. Fia berättade iallafall i lördags att hon hade snackat in mig på Statoil till hösten, och mycket riktigt så ringde dem idag och jag ska dit på torsdag för introduction!

Lördagskvällen är föresten ett kapitel för sig. Två fyllor i sträck har jag varit helt oacceptabelt full, och det handlar INTE om att jag dricker hejdlöst. Nej, jag tål bara ingenting längre. Tråkigt. Men whatever, jag hade sjukt kul. Sommarbåstad har den effekten. När jag tänker efter har jag alltid sjukt kul i Båstad, men bara i juni, juli & augusti. Jag vägrar Båstad vår, höst och vinter.

Nu ska jag snart förflytta mig in till stan för en fika med Ullis och Malin. Hej!


Kommentarer
Postat av: kisse

jag la också på lite mer smör,, så att han skulle ringa.. =)

2008-07-22 @ 10:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0