1995

Det hade varit sjukt coolt att vara typ 18 1995. Har jag kommit på. Då skulle jag haft rosa tajts, magtröjor, rött läppstift och platåskor. Och så skulle jag dansa som en galning till Leila K. Fast det gör jag nu också. En partykväll utan åtminstone en dans till Electric är ingen riktig festkväll. Jag läste någonstans att Leila K knarkade i sönder sin hjärna och hamnade i London som uteliggare. Jävligt synd, fy fan vad bra hon var. Jag hade varit hennes största anhängare om jag var 18 år 1995. Jag brukar jämt tänka att jag är född i fel tid. Jag menar, det hade varit skitcoolt att vara 18 1955 med. Och 1965. Och 1975. Och 1985. Inte så coolt 2008 dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0