Freddie och jag tar en svängom


Jag vs. Freddie Mercury, kort och gott.

I tisdags fyllde Ulrika 19! Vi fick komma på middag i hennes spännande hus (spännande därför att det är oändligt stort, fast det ser ut att vara typ 50 kvadrat från utsidan, samhällare som jag får helt enkelt inte ihop ekvationen!). Efter middagen plockade Malin och Ullis fram ett gäng gamla skivor, Absolute Music 16 bland annat. Vilken låt är först om inte Freddie Mercurys Living on my own? Memories! Jag var fyra när den släpptes, så jag tänker inte påstå att jag var crazy about it just då, men skulle jag göra ett soundtrack av min barndom så skulle den definitivt platsa! Farsan var Queen-fan, så alla äldre dängor finns också med på ett hörn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0