Hysteri!

Vilken SATC-hysteri det råder! Det verkar som att alla tillbringar sinda dagar framför dator/tv med en massa SATC. Och jag vill inte vara sämre. Idag är sista dagen i frihet, imorgon börjar jobbet. Chefen ringde tidigare och gav mig en jobbig uppdatering av schemat. Jag låter helst bli att tänka på att jag är på jobbet om 24 timmar. Huh. Och vad fungerar bättre som verklighetsflykt än SATC? Inget alls. Jag har avverkat halva säsong ett dagen till ära och andra halvan ligger på nedladdning. 80%, sen hände något. Jag hatar seg laddning, men alternativet är boxen för en halv månadslön. Nej. Det går bara inte.

Kommentarer
Postat av: maria

jag har boxen (fast från kina så det är inte någon fancybox), du kan få låna den om du vill?

2008-06-24 @ 23:08:27
Postat av: Anna

Ah! Would love to! Då slipper man sitta framför datorn dessutom. Jag hör av mig inom snar framtid :)

2008-06-25 @ 00:07:02
URL: http://neuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0