Lite mer Tott

Jag fick en liten Tott-update igår.. Han har åkt till Frankrike utan sin mamma nu, och hon kan koppla av. Hon har nämligen haft lite bekymmer med Tott de senaste dagarna, han har svurit som en bortsbindare! FAN FAN FAN har han skrikit. Och mamma har skällt på Totts tre bröder för att de lär honom sånna ord. Hm. Så kan det gå.

Ett annat Tott-citat som upprepats otaliga gånger i dagarna, och som till synes inte har något ursprung är det här:
Tott: Du är en knölig tönt!
Tott (igen..): Det är jag inte alls!

Jag har gjort två sidor till i albumet, dom blev sjukt osnygga och nu vill jag inte alls fortsätta. Jag sitter här och lyssnar på Frankrikes ESC-bidrag istället, skönaste någonsin. Sebastien Tellier - Divine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0