Skiss

Idag gjorde jag något som jag inte gjort på säkert 4 år! Ritade kläder! Wiho! Saken är den här va, att jag fixar inte att vara superdålig på saker. Och jag är superdålig på att skissa. Men jag trotsade detta faktum idag eftersom jag fick en idé på en klänningsmodell som borde vara superlätt att sno ihop. För JA, jag är superdålig på att sy också. Nu behöver jag ta mig till Stoff & Stil på något vänster för att införskaffa rätt material. Hör av er om ni är inne på samma bana...

Jag postar bara en liten bild, allt för att omöjliggöra synande av det hela. Så kul ska vi verkligen inte ha det.

Kommentarer
Postat av: maria

Anna, har du lust att åka med mig till stoff&stil? Har fått väldig inspiration till att sy lite :D

2008-06-28 @ 15:37:28
Postat av: Anna

Mamma och jag ska dit när hon får semester. Blir billigare så än att åka tåg. Är det något speciellt tyg du vill ha så tar jag en bställning om du vill, typ vanligt svart å sådär du vet.

2008-06-29 @ 19:30:41
URL: http://neuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0