Tele-panik


Usch, jag har haft migrän hela morgonen.
Därför var det en glad överraskning att mina armband anlände med posten.

Jag har sjuttioelva jobbiga telefonsamtal att ringa förresten. Förrut har jag haft Boppa med mig på att telefonsamtal är det jobbigaste som finns, men jag antar att hennes jobb där nere på Malta till stor del går ut på att sitta i telefon en massa. Följaktligen kommer hon att vara botad när hon kommer hem. Skit. Tänk vad enkelt allt hade varit om folk accepterat att man slängde iväg ett mejl så man slipper öppna käften. Men inte.

Jaha, veckan ser ut ungefär såhär:
FOTBOLL IMORGON, det blir pepp!
Jobb på Morris på Torsdag
Midsommarafton Fredag
Jobb + bio med Josse på lördag

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: benne

va fina annalito!! jag har beställt det lila, fast i brunt! vilken matchning det kommer bli!

2008-06-18 @ 10:07:34
Postat av: Anna

LÄTT! Jag gillar dem starkt!

2008-06-18 @ 11:24:57
URL: http://neuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0