Det är min låt!

Idag har jag en sån där aldrig-mera-alkohol-dag. Hjälp.

Vi började gårkvällen hos Benson med några rundor Urban Jungle. Jag och Benson var dreamteam! Måste köpa det spelet en dag. Nu har jag tre investeringar att göra:
1. Urban Jungle
2. En drinkmixer
3. Den rosa flamingon
Till hemgiften liksom. Hur som helst, det var rätt lugnt med drickat hos Benson iallafall och när vi satt oss i Jacobs bil ner till Morris mådde jag bra liksom. Sen. Sen hände något som rent fysiskt är typ omöjligt?! JAG RAMALDE UT UR BILEN, Mitt framför Morris. Benen bara försvann under mig och sedan låg jag där på trottoaren och asgarvade som ett annat fyllo. Jag skyller på skorna. Klossplatåerna får nog vila ett tag även om dem är sjukt snygga. Hm. Jag reste mig med värdighet (NOT) och gick in och fick en sjukt snygg och god drink av Tobbe iallafall. Då kändes det bättre. Kvällen var trevlig och lugn fram till typ halv två, då började det shottas och drinkas som fan och jag blev full och odräglig. Önskar att jag följt med Ullis hem vid halv tre och kört repris på fredagkvällens goa snack. Det blev inte så. Jag, Staffan och Jonas fick för oss att vi skulle gå hem och titta på "livet är en schlager". Jävligt bra idé liksom. Det tog EN OCH EN HALV TIMME att gå genom stan och när vi kom fram hade Jonas så klart inte filmen. Så vi tittade på Tillsammans istället. Ahh, den är skön. Halv sex tyckte till och med jag att det var dags att åka hem. På tiden. SJUK kväll. Idag har jag förståss mått som jag förtjänat. Och nu är det brått, Sex and the city med Josse snart. Shit, jag har längtat efter popcorn hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0