All I ever wanted

image8
Jag skäms lite över hur dålig jag är på att sköta min nya blogg.  Och när jag väl "sköter" den skriver jag bara en massa onödigheter, om typ hur dålig jag är på engelska. Jag är rädd att det får fortsätta på det viset tills jag blir av med allt annat jag har i huvudet, och finner inspiration till att sätta mig ner och ge något... bra.

Bilden är från i lördags. Fina lördag. En gratiskväll kort och gott. Kontakter, I say. Det blir alltid så bra när allt är gratis, man har inte offrat något förutom tid. Vi började hos Ida och blandade vindruvor, gårdschips och chilichoklad (NEW ADDICTION) med vitt vin, cider och hallonlakritsshots. Sedan skulle det passa bra att säga att vi vinglade därifrån på  höga klackar, men då ljuger jag. Jag var fett snygg i lördags om jag får säga det själv. Mina converse fick nämligen hänga med ut på party tillsammans med svart tubklänning och sjalen där. Jag älskar casual.

Vidare, jag klarade uppkörningen igår. Finally. Det var på tiden, och om jag inte fixat det skulle jag förmodligen vara död och begravd nu. Jag hatar bilar, vill aldrig mer sätta mig i en. Och det passar ju bra...

Nu måste jag snart kila ut till brevlådan, klickade hem Britta perssons kill hollywood me iförrgår. Den blir nog en bra vän. För övrigt i musikväg så har jag en notering till. Ni vet Telenors(?) nya reklam där ett helt gäng sjunger Depeche Modes Enjoy the silence? Den reklamen är min favorit, speciellt när emo-tjejen på gungan sjunger. Hon får gärna spela in hela låten för min del. Åh så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0