Jag har aldrig hatat mina fötter som jag hatar dem nu

image16
Malin är i New York, och jag är såklart avundsjuk i min ensamhet. Över msn har hon berättat om Forever21 och jag har fastnat på deras hemsida rätt många gånger den här veckan. Jag tror jag måste klicka hem något. Frågan är vad. Med dollarn på 6 spänn så kan det här bli en mycket trevlig affär för min del. Jag blir helt stissig när jag ser alla skor som kostar sisådär en 120 spänn... Problemet, hur som helst. Är mina fötter. SURPRISE, dem har ju aldrig ställt till det förr inte. Min storlek tycks inte existera, och det kan man ju inte klandra någon för. I och för sig. Det är sorgligt. Fy så sorgligt det är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk bara på att fraktkostnaden kan skjuta i höjden+ ev tullavgift :(
lycka till!

2008-03-23 @ 19:42:47
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0