Ingen särskild rubrik

Nej, det blir ingen särsklid rubrik idag. Jag är rätt trött på allt rubricerande. Mest för att jag är så sjukt dålig på det. Jag har skrivit ett reportage i svenskan som jag är ganska nöjd med, men jag kan inte lämna in det, för jag har ingen aning om vad jag ska ha för rubrik. SUCK.

Idag är det dåligt-samvete-dagen. Jag har varit ledig, och hade tänkt följa med Josse till Malmö, för att få något vettigt ur dagen liksom. Men när klockan ringde vid halvåtta var det ungefär omöjligt att öppna ögonen. Så jag stängde av och tänkte att jag sover en timme till och tar tåget vid tio istället. HAHA. Klockan tolv vaknar jag igen och halva dagen är förstörd... Suck.

Äh, nyinsatt lön brinner lik förbannat på kontot så jag klickade hem ett par armband istället. Himla fina tyckte jag.


Ikväll är det studentfest på Tres, jag gissar på 20 pers, vad tror ni? Blir så trött på Ängelholms studenter, vad är felet? VARFÖR VILL NI INTE FESTA?!

Kommentarer
Postat av: linnea

jag undrar det med, var är alla männsikor lixom?? vi måste ju festa nu innan studenten å allt. jag ska till tres iaf :)

2008-05-28 @ 16:33:45
Postat av: Anna

Kom på förfest vid vita räck kl åtta vettja:D

2008-05-28 @ 17:01:29
URL: http://neuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0