Klart!

image89

Hahaha, bortse från hur SJUKT sliten jag ser ut, här snackar vi dagen efter hög nivå. Jag har inte ens orkat ta ner håret!

Men visst är den rolig? Love it. Enda problemet är ärmarna som är lite stora, men jag vågar inte klippa och ha mig. Det får nog vara så. När jag började syna sömmarna såg jag att den var hemmagjord, så himla gulligt! Jag ser framför mig en söt tant som suttit och klippt och knåpat.

Jag måste bli flitigare med att springa på loppisar och second hand nu! Jag har fattat att jag inte kan sy från scratch, men sy om är ju så himla lätt ibland. En enda söm kan göra susen. Är riktigt sy-peppad nu. På tal om det börjar Project Runway om tio minuter, halleluja!

Ikväll blir det nog middag någonstans, och sedan miniutgång. Som ni ser på bilden är jag inte på topp idag riktigt.

Kommentarer
Postat av: tuss

den blev snygg! bakisanna

2008-05-24 @ 16:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0