Studentbal!

Vilken bal det blev!
När jag fick på mig klänning och smink kändes frillan inte lika missanapssad, och jag var faktiskt riktigt nöjd helt plötsligt. Så jag begav mig till stan och fotografering med Linus, Boppa och Johan klockan tre. Det gick väl bra hoppas jag, får se bilderna sen, kul att ha riktiga proffsfotografier! Sedan fortsatte vi upp till Linus för skumpa och räkmacka, fixarn! Det var så fint och mysigt. Halv fem ungefär kom bilen, och jag höll på att svimma när jag såg den. Helt perfekt, jag åker 100 gånger hellre i en sån än i en jävla limousin eller något sånt stekigt. Vi kom fram bland de första, och det var så mycket folk som fotade och hade sig, jag kände inte igen någon utom mamma för jag var helt paralyserad. Ungefär. Well, sedan blev det ett långt mingel och det var så fantastiskt att se alla fina vänner. Alla såg så jävla bra ut, jag förstår inte?! Snyggast av alla var Linda och Linnea, stunning! Till slut fick vi slå oss ner och maten var bra, tyckte jag nog. Åtminstone förrätt och dessert. Vinet var skit, men vi svampade förståss i oss det ändå. Efter middagen var det förståss dans hela natten lång. Först vals och sedan den bästa macarena-dansen jag sett sedan 1996! Fantastiskt. Fint. Underbart. Vilken kväll alltså. Jag är lite mållös känner jag. Så jag bjuder på lite bilder istället för att sitta här och tjata.

image78image79image80image81image82image83image84image85image86
Det här tog längre tid än vad jag tänkt mig. Så det blir inte fler idag. HEJ!


Kommentarer
Postat av: sofia

tjena snygging! va fin du va. ska du med till josse imon?

2008-05-23 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0