I love my shoes and I really wish I could give them some space



Puh. Idag har det varit städdag på hög nivå. Varenda litet hörn är dammfritt. Varenda sko är numera samlad på en plats - skohyllan, istället för att stå utspridda överallt som "prydnader". Jag tycker så synd om dem när de måste stå sådär, men jag har verkligen ingen lösning på problemet. Det finns inte mer space. Under hyllan stod alla mina stövlar föut, men de rensade jag ut idag. Sex par. Jag är ju ingen stövelmänniska. Så tänkte jag. Det finns inga stövlar jag någonsin älskat förutom de jag köpte av knarkarkärringen i Helsingör, men de är för små. Säljer dem på Tradera istället, marknadsför dem som vintage. Det brukar få alla fashinoistas att plocka fram Visa-kortet. Fint så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0