Sunday

Jag har förresten NAVELTVÅNG idag. Och det är inte så kul som jag trodde det skulle vara. Jag har bara fått flasha med det för Ullis och Boppa dessutom. Det är bara dem och Malin som vet vad det betyder. Typ.

Får skylla mig själv. Jag hade kvar vin i Boppas kylskåp sedan förra helgen, och igår när jag kom dit typ ganska exakt halv två på natten högg jag in på det. Boppa och Ullis satt i pyjamas och bara: "ska du dricka?!?!?" Och jag bara: "Ja? Det är väl klart." Så jag drog de två glasen som var kvar, och jisses det var ju hur jäst som helst. Inte bra, jäst vin är ungefär lika starkt som ren vodka. Plus att man får sjukaste naveltvången dagen efter då då.

Vi drog iallafall ner till Morris halv tre. All in för en halvtimme säger jag bara. Det var fint. Morris var fullproppat med en massa kul folk jag inte sett på länge. Bland annat Frida. Hon fick en puss på munnen, åh, hon blev så paff. Sen körde Henke oss i partybussen upp till Boppa och jag fick sova sött på hennes soffa. Jag gillar det. Dock inte lika mycket som Ullis säng, det är femstjärnigt. I morse slog vi ihjäl ett par timmar på Espresso House. Det är verkligen det bästa med dagen-efter-fest. Bara sitta där, i gårdagens smink och äta scones och dricka kaffe och prata igenom alla gårdagens detaljer. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0