Easy lies


Någon gång varannnan månad sådär brukar jag bryta mig in i mammas
garderob och se om hon köpt något nytt som hon inte visat för mig. För hon
gör sällan det, visar mig alltså. Hon vet att hon då högst troligt kan få se sitt
fynd byta garderob. Idag gjorde jag alltså mitt inbrott och fick glädjefnatt när
jag hittade det här Odd Molly-linnet! Hon hade en mycket bra anledning att
inte visa just detta för mig. Jag stal det direkt. Och lika direkt gick det i sönder.
Alltså vad fan. Ett par sånna där silverberlocker ramlade av bara jag petade
lite på dem. Äh, fixade lite tomteröd sytråd på Åhléns och sydde fast dem,
ingen kan ana något.

Fikade med Josse innan hon skulle till jobbet. Höll på att ramla av stolen när
hon berättade sina senaste storys om diverse människor. Regelbundna fikor
med Josse är ett måste, hon har alltid så jävla mycket bra skvaller.

Kommentarer
Postat av: kisse

JA,, jisses vad man får höra

2008-10-22 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0