Infinity

Måndag! Otippat att längta till en måndag? Well, har jobbat 16-24 fredag, lördag och söndag. Nightmare! Men det gick fint, det gjorde det. I lördags gjorde jag en partyprestation som jag gärna vill se någon annan upprepa. Stängde i Båstad prick 00.00, och kände mig sådär lagom Statoil-skabbig. 40 minuter senare sitter jag i Ullis soffa i Ängelholm, hur party som helst och halsar mintu och Malibu om vartannat. Snyggt om jag får säga det själv. Fortsatte till Bahnhof och skakade rumpa och slängde i oss drinkar i ett par timmar. Så värt det, även om den där Jennifer Lopez- Dj:n är så jävla tråkig. Den enda låten hon körde som är bra, var Infinity. Då dog vi. Älskar den. Så party. Så jävla härligt att "låt inte oss komma i vägen för dina planer/ ska vi sätta oss i baksätet"-killen fanns på plats. HAHA, han slutade inte jaga K på hela kvällen! Efter bahnhof mötte vi stormen utanför, som inte var nådig mot mina strumpbyxor, och promenerade hela vägen till Lindéns. Fan, det var längesen det var så gott med nattmat. Jag och Ullis satt i hennes hall och bara tryckte i oss och svamlade i en kvart innan vi däckade i hennes säng. Älskar Ullis säng, haha. Frukost på Espresso House på morgonen, klassiker. Det är nästan det bästa. En bakfylle-frulle på Espresso House.

Got to go! För första gången på månader har jag en to do-list att ta tag i idag. Driftigt. Mm. Puss!

Kommentarer
Postat av: kisse

det var en bra kväll

2008-10-06 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0