25 oktober

Ah. Hemma från en dag i skolans tecken. Jag hatar att säga att jag gillade det. Saknar nog att låta hjärnan jobba istället för att packa upp sourcream-chips ur en gigantisk papplåda. Typ. Svaren finns redan uppe på studera.nu, men jag vet inte om jag har någon lust att kolla faktiskt...

Provets roligaste var ordförståelsen. Jag är bra på det. Jag och Jillian hade stenkoll på två ord, speciellt: övertrassera och espadrill. Hah. Det är kul att prata shopping med den kvinnan.

Provets drygaste däremot svenska läsförståelsen. Jag ville försvinna under jorden. 5 texter om bl.a HÖFTPROTESER och NÅN JÄVLA GRÄSHOPPA. Ögonlocken var på väg ner hela tiden.
 
Nu borde jag sova, och ladda för kvällen som saknar en ingridiens för att bli repris på utgången för 2 veckor sedan. Det är tur. Risk för lite mycket ormgrop där för min smak.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag rättade mitt, matten gick nog skit haha, jag som verkliegn trodde att jag skulle få bra på den xD annars så fick bättre än sist, som tur va!!

2008-10-25 @ 18:04:16
Postat av: jillian

Haha. två rätt utav 120 frågor.. det borde iaf ge oss 0.1 i snitt. hurray! och tack detsamma! prata shopping med dig kändes bra. borde kolla hur det funkar i praktiken med! :D

2008-10-27 @ 17:22:09
URL: http://nimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0