Puss!

Tog mod till mig och rättade högskoleprovet nyss. Inte så tokigt. Det tar inte in mig på journalisthögskolan, det gör det inte. Men den här gången handlade det i ärlighetens namn om att ta sig igenom med hedern i behåll och med en poäng över 1,0. Nästa gång går det bättre. Puh, jag kan iallafall pusta ut nu: Jag har nog inte en släng av dyslexi som jag starkt började misstänka när det tog en kvart att läsa texten om höftproteserna...

Annars har det varit en trist jobbmåndag bara. Så skit i det! Så här såg det ut i lördags förresten!

Älskar att det ser ut som att Fia bär på Kisse. Starka kvinna!


Boppa och jag fick rycket och gjorde om kalaset till ett barnkalas med en massa fluffiga gosedjur. Puh var min.


När Henric bjöd in vänner från alla möjliga håll i skåne fick jag inte plats i soffan längre och höll till i Boppas säng. Det är grejen med ettor. Man får sitta där man kan.


Klockan tolv skulle jag sluta dricka. Klockan fyra minuter över hände det här. Så jag flyttade fram gränsen en halvtimme.

Ok! Nu ska jag till J och kolla skräckfilm! Och det är så jävla dumt eftersom jag ska jobba kvällspassen själv på statoil hela helgen. Men nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0