some seventies and eighties fashion...

Min lediga eftermiddag spenderade jag bland annat på biblioteket med en hel hög med modeböcker. Jag försökte desperat stänga av ljudet på mobilkameran. Utan resultat. Så tillslut blev bibliotektanternas blickar alltför påträngande. Lite hann jag smygfota iallafall!

Åh, vilka snygga tjejer! Säkert på en gata i Paris 1975...

Nu vet jag vad jag önskar mig! Rullskridskor! Inte rollerblades, utan rullskridskor. Hade någon gett mig ett par riktiga retro-rullor så hade det gjort min födelsedag. Tack.

Jag älskar att hon sitter i samma fåtölj som hon har på huvudet. Ha!

Ingen frilla att satsa på... Men jag gillar färgerna!

Hur cool är inte Grace Jones då?! A view to kill är utan tvekan den bästa Bondfilmen (jag har sett alla!) och det tack vare henne i skurkrollen. Androgynitet personifierat.

Åh kolla! De här byxorna är så roliga. Må dem inte komma tillbaka dock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0