Pretty finds part 1

New York är utan tvekan den bästa shoppingstaden jag besökt, åtminstone om man har min budget... Jag köpte smink från Clinique, i.d, Lancome och NARS till pangpriser. Converse för 250 spänn. Jeans förstår jag inte för mitt liv varför jag inte tog mig ork att prova. Ska prova ut en Levi´s-modell till våren och låta pappa fixa det när päronen åker till NY i mars. 

Hur som helst tänkte jag visa er några av de NY-fynd som jag är lite extra nöjd med sådär, i en liten serie med ett inlägg per dag. Först ut är skorna som finns på bild, 2 inlägg ner. Alltså här sanckar vi mördarskor. Kan ta död på vem som helst, fråga Becci. Hon vet precis vad de är kapabla till. 13 cm klackar från Forever21. Det värsta är att när du en gång stått i ett par 13 centimeters, kommer du aldrig någonsin känna dig snygg i något lägre. Alla mina 10 centimetersklackar känns supermesiga, fast aningen mer gångbara också...


Kommentarer
Postat av: kisse

ang, ditt party.. så kommer jag ett tag iaf=) vill ju inte missa

2008-09-17 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0