SLITSAR ÄR SÅ JÄVLA FULT

Okej! Så jag tänkte utmana mig själv. Det kan bli spännande det här, förstår ni.

Jag försöker jämt övertyga mig själv om att jag inte påverkas av trender: Att jag tycker en så kallad trend är vacker för att jag tycker det rent estetiskt, och inte alls för att jag blivit påverkadav en massa modereportage och bloggare. Men. Jag tvivlar på det. Så då kör vi. Kom ihåg detta. Kom ihåg att jag skrev det här den 1/9:

SLITSAR ÄR SÅ JÄVLA FULT.

Jag hörde nånstans att slitsarna var på ingång igen. Så nu ger vi den här trenden ett par månader eller tre att gro och etsa sig fast i min svennebanan-hjärna. Sen så ser vi om jag klarar utmaningen. Rätt och slätt. Och om jag inte gör det, ska ni inte bli förvånade om jag försöker ignorera att jag någonsin skrivit detta inlägg. Om så är fallet, throw it in my face. Vi kör en gång till, för att verkligen understyka att

SLITSAR ÄR SÅ JÄVLA FULT.


(Med tidigare erfarenheter inom ämnet i åtanke, vet jag att mina odds är rätt kassa. Därför tycker jag att vi är lite schyssta mot mig och illustrerar hela utmaningen med en bild på en... förtjusande slits!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0