Well, David will wear a blue suit and then we'll take it from there


Idag tittade jag på reprisen av videokväll med Luuk. Gynning var gäst. Jag gillar ju Gynning, det gör jag. Gynning hade plockat med sig den här låten som en av de låtar som vänt upp och ner på hennes liv. Jag älskar också den här låten, men jag har aldrig sett videon förut. Nu fick jag det och jisses. I got scared. Det här är något av det läskigaste jag sett. He creeps me out! Frillan. Pupillerna. Tänderna. Den blå kostymen. Den sjuka sminkningen på porslinshy. Det faktum att han bara står rakt upp och ner i ett vitt rum och sjunger, viftar lite på ett ben. Ta bort ljudet när du tittar på videon och det är praktiskt taget en skräckfilm. Huh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0