BUCKETLOVE

Okej! Buckets måste vara världens bästa partytrick! Alla var superpepp och det var så jädra festligt med alla spannar med diverse färgglada spritkombinationer i. Det var så fint!

Min bucket hette givetvis Mananizah och det var jag skitnöjd med. Men det var svårt att fota hela ordet.

Anna pyntade lite väl ivrigt och tog livet ur pennan typ direkt.

Fia var där!

Mixern gick varm.

Ullis hade cashat in 84 spänn för 4 kg vattenmelon. EHEHEHEHHE? Ja det blev ju gott iallafall.

Micas boyfriend fick ta en del skit från mig för sandslottshinken. HAHA, han hade kört runt halva skåne i jakt på en bucket. Tillslut stod valet mellan en 10-liters städhink på ÖB och denna på leksaksmagasinet.

Boppa fick smaka.

Det här var den godaste bucketen! Mjölkdrinkar for the win. Men Malin var stuck med en liter, så jag förstår att den blev lite tröttsam i längden..

Fråga mig inte vad de tittar på?

Min bucket tog slut. Ofta...

Hell yeeeaaahh.

Fia hade fått den briljanta idén att lägga vindruvor i mjölkdrinken.

Här började isen ta slut, då var det inte lika festligt med bucketparty.

Också lite stoldans på det sen var vi redo att möta Peter Siepen. Han var jävligt fjantig. Men skit i det, det var bra drag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0