Majajajajajajajaja!

Vi fick till det ändå igår! Och det var hejdundrans jättekul att gå på konsert ju! Det hade jag glömt! Jag stod och glodde starstrucked på Maja Ivarsson under hela spelningen.. Lilla vackra människa. Hon är ju så grym! Älskar jackan hon hade på sig igår (samma som i videon nedan). Varför jag lägger upp en av bilderna jag tog funderar jag också på... Det här var den bästa! Den bästa! Hur sorgligt?



Singeln No one sleeps when I'm awake diggar jag inte så värst, men den här är skön. Sorgligt att man ska behöva vänta på plattan i två månader.

Idag var det upp äckligt tidigt och ilfart mot jobbet. Deppigt värre. Nu när jag är uppsagd och sådär, och vet att det finns ett slut på skiten undrar jag som fått mig att döva panikkänslorna i ett halvår? Vilken jävla förträngningsförmåga jag måste ha ändå! Och det är ju fint!

Ikväll ska jag städa i flera timmar med skurtrasa och alla städredskap ni någonsin kan tänka er! Jag har aldrig någonsin varit såhär städpepp! Det blir en... kul lördagkväll ju. Men ni förstår inte! Och jag kan inte berätta! Jag vill berätta! Men jag kan inte! Vi får nog hålla där. Jag måste städa för en sak som jag inte kan berätta ska hända. IHOH! Jag älskar att hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0