chezmoi

De två sista dagarna i Paris innebar brunch på Boulevard Montmartre, marknad i Clignancourt, middag och bio på Champs Élysées, häng i latinkvarteren och Jardin du Luxembourg... Resan hem gick bra, vi var övertrötta men det gjorde bara att allt var hysteriskt kul. Det luktade kanelbulle i planet och det var lagom mycket turbulens för att jag ska tycka att det är kul (är det bara jag som alltid, till min förskräckelse, sitter och hoppas på turbulens?) Ikväll ska vi till Köpenhamn och imorgon eller torsdag blir det Göteborg för att kolla på boende inför hösten. Vi får hoppas det går vägen.. Och med dessa ord tackar jag för mig här. Slut på bloggen. Bara så där, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0