Efectos especiales

Det är tur att Ullis finns på andra sidan jordklotet när jag känner att jag bara måste berätta alla nattliga detaljer i skrift. Här funkar det ju liksom inte. Det skulle inte se så bra ut. Heh. Så efter varje festkväll får Ullis ett maratonmejl med alla dirty details inkluderade...

Igår blev det en spontan och sjuk festkväll. Helt otippad. Vi började på MM med riktig mysiddag, åh vad jag saknar att käka gratis där. Det var det godaste jag ätit på typ ett halvår. Sen blev det Spotify-förfest hos Jocke. Spotify måste vara guds gåva till mänskligheten, partyräddaren. Det var fint, vi spelade precis alla låtar vi ville höra, förutom Paradisos Bailando. VAD ÄR GREJEN MED ATT DEN INTE FINNS?! 90-talets i särklass mest älskade partylåt. Efter det, vanliga uterundan och det var... Intressant. Idag sov jag, utan dåligt samvete, till ett. I mitt eget rum! Det måste varit färgångorna som lyckades söva min bakfulla kropp så länge. Den brukar alltid vilja väcka mig vid nio för att plågan ska bli så långvarig som möjligt. Vit helg nästa helg. Ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0