Le factory girls dream

Jag ska snart köra till båstad utan att jobba. Det är ju fantastiskt! Det har jag faktiskt aldrig gjort, alla gånger jag själv suttit framför ratten på väg till båstad så är det för att jag är på väg till jobbet.

Önskar att jag hade några slantar över. Vill lägga dem på Mando Diaos nya platta... Lyssnar på High Heels nu, och det är det bästa jag har hört på länge. Behöver en ny musikförälskelse, är det tillräckligt bra är det ju för fan nästan lika bra som the real thing. Eller är det bara jag?

Becci har försökt dra ut mig på äventyr ikväll, men jag vet inte? Det är ju för tusan Måns Zelmerlöw på tv! Sofie är nog den enda som också dissar utekväll för Måns, därför passar det förträffligt att vi ska ses för första gången på månader just ikväll. Fint! Men, å andra sidan är det min enda helt lediga helg den här månaden, så jag borde verkligen gå ut. Det vore ju bara logiskt. Kanske vaknar jag till liv när Mumsmums slutat tralla och godiset är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0