Midnattsbokrea

Fin dag igår. Mötte upp Malin och Boppa. Vi köpte med oss scones från Espresso upp till Boppa. Drack te och pratade bort timme efter timme. Boppa lagade megatjocka pannkakor till oss. Vi var nöjda. Halv elva mötte jag och Boppa upp Linda utanför Bogarts (där jag förstås slagit till på ett halvt kilo lösgodis, kom inte undan igår heller!) Vi gick till Lindas lånelägenhet som var alldeles alldeles förtjusande. Mer te... Sen bokrea! Ni anar inte hur många gånger jag tänkt att jag ju måste gå på midnattsbokrean någon gång. Och igår blev det! Det var fint, lite mysigt och annorlunda. Vi bläddrade säkert i varenda bok och Linda hittade den finaste. Aj Människa. Den fanns förstås bara i ett exemplar... Själv hittade jag böcker om film, mirakel och nostalgi. Fint. Nu ska jag, Anita och Fredrik fota för Allers. På stranden. Alltid på stranden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooo,, vrf bjöd ni inte in mig,,?*snyft

2009-02-25 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0