Kan ni säga transa? 1, 2, 3 - TRANSA!



Sist jag såg The Holiday med Kate Winslet, Cameron Diaz, Jack Black och... Jude Law, märkte jag att det här håller inte. Jag har en helt sjuk crush på Jude Law. Jag lovar att jag fantiserade om honom typ nonstop i två dagar efteråt. Skitjobbigt. Skitpatetiskt. Nej, håller inte. Därför är det så sjukt skönt, att han inte ska spela drömmannen i sin nästa film. Nej. Han ska spela transa! Ja! Ja! Ja! Se! Transa! Hallelujah!!! En uppenbarelse som faktiskt inte genererar en endaste liten kärlekskrank fantasi. Men... Vi snackar fortfarande Jude Law... Jag kommer säkert tråna lika desperat efter transan Minx som jag gör efter helylle-Graham. Obehagligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0